Header Ad

Šport a zdravie

Najčítanejšie

Tradičná offline reklama v modernom šate

Trendom súčasnosti je, že firmy sa snažia cieliť reklamu na svojich zákazníkov prevažne v online svete. Online prezentácia firmy a biznisu je nepochybne v súčasnosti dôležitá viac, ako kedykoľvek predtým. Zároveň sa však zabúda na klasické, overené spôsoby reklamy a propagácie, ktoré majú takisto stále veľký potenciál.

Doba billboardov už pomaly doznieva a niet sa čomu čudovať. Ide o zastaralú formu reklamy s nízkou efektivitou, ktorá sa dá ťažko, ak vôbec, merať a vyhodnocovať. V určitých odvetviach zameraných na špecifickú cieľovú skupinu môže aj reklama formou billboardov dávať stále zmysel, samozrejme v kombinácii s inými reklamnými kanálmi. Billboardy však nie sú jediným typom tradičnej offline reklamy. Je toho podstatne viac a to aj v novom, modernom prevedení.

Reklamné LED obrazovky do exteriéru či interiéru

V západnom svete už billboardy pomaly vymreli a najmä v metropolitných mestách ich nahradili rozmerné LED obrazovky. V porovnaní s klasickými billboardmi sú podstatne pútavejšie a poskytujú väčší priestor pre kreativitu, keďže reklama na LED obrazovkách má väčšinou formou krátkeho videa alebo obsahuje pohyblivé animované prvky. Takáto reklama pritiahne pozornosť zákazníka určite viac, ako statický, vyblednutý billboard. Aj z tohto dôvodu predaj LED obrazoviek a ich popularita neustále rastie.

Exteriérové LED obrazovky majú viacero podôb. Môže ísť o rozmerné obrazovky umiestnené na konštrukciách budov alebo samostatných konštrukciách v centre mesta, či na frekventovaných križovatkách. Ďalšou formou sú digitálne reklamné stojany s LED obrazovkou, ktoré sa využívajú na chodníkoch frekventovaných ulíc, v blízkosti zastávky autobusu či metra, alebo v obchodných centrách.

V interiéri sa používajú vysokokvalitné mobilné LED obrazovky, ktoré môžu byť súčasťou rôznych eventov, predajní, koncertov a podobne. Ich výhodou je jednoduchá manipulácia a prenosnosť, vďaka čomu sú obľúbené u firiem, ktoré často navštevujú rôzne konferencie, kde prezentujú svoje služby alebo produkty.

Ďalším typom interiérovej reklamy sú LED obrazovky vo výkladoch, ktoré sú v súčasnosti bežnou súčasťou výkladu moderných predajní v obchodných centrách. Predstavujú jedinečný spôsob, ako upútať pozornosť okoloidúceho potencionálneho zákazníka a upriamiť ju na prémiový produkt, či novú kolekciu.

Pokiaľ teda vybavujete novú predajňu alebo len hľadáte nový, zaujímavý a moderný spôsob propagácie vášho biznisu, reklamné LED obrazovky v rôznych podobách určite stoja za vyskúšanie.

    Vložte komentár

    Vaša mailová adresa nebude zverejnená.*